Opium, sukurtas Yves Saint Laurent (YSL) 1977 metais, yra nepriklausomas ir ryškus kvapas, sukurtas parfumerių Jean Amic ir Jean-Louis Sieuzac. Šis orientalinis-spicy aromatas greitai tapo ikonišku ir žinomu visame pasaulyje. Jo viršutiniai natūrai apima vaisių ir prieskonių derinį, tarp kurių galima rasti mandarinų, plumų, gvazdikėlių, koriandro ir pipirų.
Gėlių širdies natūrai dominuoja jazminas, rožė ir lazdynas, taip pat galima rasti karnišonų, cinamono, persikų ir orisų šaknų. Pagrindinės natūros yra saldžios ir medinės, su sandalmedžiu, cedru, smilkalais, musku ir patchouli.
Kontroversijos ir Poveikis
Kvapas sukėlė didelį pasipiktinimą dėl savo pavadinimo, kuris buvo laikomas provokuojančiu ir netgi skatino narkotikų vartojimą. JAV grupė Amerikos koalicijos prieš opiumą ir narkotikų vartojimą reikalavo, kad YSL pakeistų pavadinimą. Nepaisant to, šis ginčas prisidėjo prie kvapo populiarumo, ir jis greitai tapo geriausiai parduodamu aromatu.
1978 metais, kvapo pristatymo vakarėlyje Niujorke, buvo naudojama ilgalaikė laivo Peking nuoma, kurioje dalyvavo rašytojas Truman Capote. Vakarėlis buvo papuoštas auksiniais, raudonais ir purpuriniais banneriais, o pagrindinė tema buvo orientalinė.
Reklaminė Kampanija
2000 metais reklaminė kampanija, kurioje buvo rodoma modelis Sophie Dahl, sukėlė dar vieną skandalą. Paveikslėlyje ji buvo pavaizduota gulinti, vilkinti tik aukštakulnius batus, o jos pozicija buvo interpretuojama kaip seksualinė. Ši kampanija sulaukė daugiau nei 700 skundų Jungtinėje Karalystėje, kur buvo laikoma per daug seksualiai provokuojančia.
Opium pour Homme
1995 metais YSL pristatė vyrišką kvapą Opium pour Homme, kurį sukūrė parfumeris Jacques Cavallier. Šio kvapo pagrindinis natūrai buvo vanilė, derinant su juodaisiais serbentais, žvaigždiniu anyžiu ir pipirais.
YSL Opium kvapas ir jo paveldas vis dar išlieka populiarus, simbolizuojantis individualumą ir drąsą. Tai ne tik kvapas, bet ir kultūrinis fenomenas, kuris išlieka aktualus ir šiandien.