Nina Ricci: Mados Namai ir Kvapai

Nina Ricci: Mados Namai ir Kvapai

Nina Ricci, įkurta 1932 metais Maria „Nina” Ricci ir jos sūnaus Roberto, yra prestižinis mados namas, įsikūręs Paryžiuje. Nuo 1998 metų šis prekės ženklas priklauso Ispanijos grožio ir mados grupei Puig.

Istorija ir Veikla

Nina Ricci mados namai buvo įkurti su tikslais sukurti elegantiškus ir romantiškus drabužius. Maria Ricci kūrė sukneles, o Robertas Ricci rūpinosi verslo reikalais. Jie kartu dirbo su audiniais, kad užtikrintų, jog galutiniai produktai išlaikytų savo formą. Nuo pat pradžių Nina Ricci sukūrė unikalų stilių, kuris išsiskiria moteriškumu ir rafinuotumu.

Kvapai

1941 metais Robertas Ricci įsteigė parfumerijos padalinį, o 1946 metais sukūrė savo pirmąjį kvapą, Coeur Joie. Tačiau 1948 metais pristatytas L’Air du Temps tapo prekės ženklo vizitine kortele, simbolizuojančia meilę ir eleganciją. Šis kvapas yra žinomas ne tik dėl savo aromato, bet ir dėl nuostabaus Lalique kristalinio buteliuko, vaizduojančio dvi balandžius.

Šiuolaikiniai Iššūkiai ir Inovacijos

Per daugelį metų Nina Ricci prekių ženklas patyrė įvairius kūrybinius pokyčius. 2022 metais, Londone įsikūręs dizaineris Harris Reed tapo kūrybiniu direktoriumi. Jo vizija apima platų dydžių asortimentą, kas yra naujovė prabangių mados ženklų kontekste, ir siekia įtraukti įvairovės bei įtraukties elementus madoje.

Išskirtinė Moteriškumo Šventė

Nina Ricci ne tik siūlo nuostabius drabužius, bet ir kvapus, kurie padeda moterims jaustis galingai ir savimi pasitikinčioms. Prekės ženklas stengiasi sukurti aplinką, kurioje moterys gali išreikšti savo emocijas ir pasiekti savo svajones.

Norėdami sužinoti daugiau apie naujausias kolekcijas ir specialius leidimus, apsilankykite oficialioje Nina Ricci svetainėje.

Taip pat rekomenduojame perskaityti straipsnį apie Kvepalai Moterims: Atraskite Savo Unikalų Kvapą.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *