Comme des Garçons: Mados Ikona, Kuri Pakeitė Aksesuarų ir Kvapų Pasaulį

Comme des Garçons: Mados Ikona, Kuri Pakeitė Aksesuarų ir Kvapų Pasaulį

Comme des Garçons (prancūziškai „kaip berniukai“, tariama [kɔm de ɡaʁsɔ̃]) – tai Japonijos mados prekės ženklas, įsteigtas 1969 metais Rei Kawakubo. Šis unikalus prekės ženklas turi savo pagrindinę parduotuvę Paryžiuje, tačiau jo fiziniai parduotuvių tinklai taip pat yra Londone, Berlyne, Melburne, Seule, Honkonge, Niujorke ir Tokijo Aojamos rajone.

Be drabužių, Comme des Garçons taip pat siūlo papuošalus ir kvapus, kuriuos gamina Comme des Garçons Parfums. Prekės ženklas pristato pagrindines kolekcijas Paryžiaus mados savaitės metu. 2017 metais buvo pranešta, kad įmonės pajamos viršija 280 milijonų dolerių per metus.

Istorija ir Kūrimas

Prekės ženklas buvo įsteigtas Tokijuje 1969 metais, o oficialiai tapo kompanija 1973 metais. Jo pavadinimas buvo įkvėptas Françoise Hardy dainos „Tous les garçons et les filles“. Nuo 1970-ųjų pabaigos ženklas tapo populiarus Japonijoje, o 1981 metais pirmą kartą pristatė savo kolekciją Paryžiuje. Nepaisant nepalankaus kritikų vertinimo, Comme des Garçons išsiskyrė savo drabužiais, pasižyminčiais juodomis medžiagomis ir nebaigtomis siūlėmis.

Prekės Ženklo Kolekcijos

Prekės ženklas siūlo platų asortimentą: nuo Comme des Garçons (pagrindinė moterų kolekcija) iki Comme des Garçons Homme Plus (pagrindinė vyrų kolekcija). Taip pat yra subprekių ženklai, tokie kaip Comme des Garçons Play, kuris orientuojasi į jaunimą ir siūlo laisvalaikio drabužius su žaismingais logotipais.

Kvapai

Prekės ženklas taip pat išsiskiria kvapų linija, kuri apima unisex kvapus, tokius kaip Odeur 53 – „anti-kvapas“, sudarytas iš 53 netradicinių aromatų. Comme des Garçons pirmasis kvapas buvo išleistas 1994 metais, ir nuo to laiko prekės ženklas nuolat plėtoja savo parfumerijos liniją, bendradarbiaudamas su menininkais ir dizaineriais.

Mesdami Iššūkius Mados Pasaulyje

Šis prekės ženklas dažnai susiduria su polemika ir kritikomis dėl savo drąsių dizainų ir socialinių komentarų, pavyzdžiui, 1995 metų kolekcija, kuri sukėlė didelį pasipiktinimą dėl savo panašumo į holokausto simboliką. Nepaisant to, Comme des Garçons ir toliau išlieka inovatyvus ir įtakingas mados pasaulyje, nuolat peržengiantis tradicines ribas.

Parduotuvės ir Paslaugos

Prekės ženklas turi daugybę parduotuvių visame pasaulyje, įskaitant Dover Street Market Londone, Niujorke ir Tokijuje. Be to, Comme des Garçons turi „Guerilla“ parduotuves, kurios atidarytos tik tam tikrą laiką ir yra įsikūrusios neįprastose vietose.

Šiandien Comme des Garçons išlieka ne tik mados, bet ir kultūros ikona, turinti didelį poveikį meno ir dizaino sričiai.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *