Trussardi – tai garsus italų mados prekės ženklas, kurio šaknys siekia 1911 metus. Įkurtas Dante Trussardi, šis mados namas iš pradžių specializavosi odinių pirštinių gamyboje. Vėliau, 1970-aisiais, po Nicola Trussardi perėmimo, asortimentas buvo išplėstas ir įtraukti kiti odiniai gaminiai, o 1980-aisiais pradėta gaminti ir drabužius.
Per šiuos metus Trussardi tapo tarptautiniu prekės ženklu, o didžiausios rinkos buvo Italija ir Japonija. 2024 metais Trussardi tapo Miroglio Group dalimi, siekdama modernizuoti savo požiūrį į mados pasaulį.
Istorija ir plėtra
Pradžioje Trussardi pardavinėjo pirštines tiek visuomenei, tiek Italijos armijai, kol 1943 metais buvo priverstas sustabdyti veiklą. Po Dante Trussardi mirties, verslą perėmė jo sūnus Giordano, o vėliau – Nicola.
1980-aisiais Trussardi išleido savo pirmąjį kvepalą ir pradėjo gaminti drabužius. 1986-aisiais buvo pristatyta Trussardi Jeans linija, o iki 1995 metų prekės ženklas turėjo daugiau nei 120 parduotuvių visame pasaulyje.
Partnerystės ir licencijos
Per savo veiklos metus Trussardi užmezgė įvairias partnerystes, įskaitant bendradarbiavimą su BMW ir Coca-Cola, sukurdami ribotų leidimų produktus. Taip pat Trussardi licencijavo savo vaikų drabužių liniją, Trussardi Junior, ir įsteigė savo parfumerijos liniją, kurią šiuo metu vysto Angelini Beauty.
Naujausios tendencijos
2023 metais Trussardi susidūrė su restruktūrizacijos procesu, kurio metu įmonės valdyba ir kūrybiniai direktoriai atsistatydino. Šiuo metu prekės ženklas orientuojasi į modernizaciją ir vartotojų poreikių tenkinimą, kad išlaikytų savo prestižą.
Trussardi Casa kolekcija, įkvėpta intymumo ir emocijų, siūlo įvairius baldus, kurie puikiai tinka tiek moderniems, tiek tradiciniams interjerams. Tai akcentuoja prekės ženklo gebėjimą prisitaikyti prie šiuolaikinių gyvenimo būdų ir vertybių.
Daugiau informacijos galite rasti čia.