Rexona yra Australijoje sukurta dezodorantų ir antiperspirantų prekės ženklas, priklausantis britų koncernui Unilever. Ši prekė, pradėta gaminti 1908 metais, tapo pasauliniu lyderiu savo srityje, siūlančiu įvairias produktų formas, tokias kaip purškalai, roll-on, kremai ir kt.
Istorija ir Pasaulinė Rinka
Rexona buvo sukurta Alice Sheffer, kuri buvo Samuel Fuller žmona, o pirmasis produktas buvo pristatytas Sheldon Drug Company pavadinimu. 1930-aisiais Rexona buvo įsigyta britų muilo gamintojo Lever Brothers, kuris vėliau tapo Unilever po susijungimo su Nyderlandų Margarine Unie.
Prekės pažinimas įvairiose šalyse
Prekės ženklas Rexona yra žinomas įvairiose šalyse skirtingais pavadinimais: Japonijoje ir Pietų Korėjoje jis vadinamas Rexena, Jungtinėje Karalystėje – Sure, o JAV ir Kanadoje – Degree. Rexona produktai yra žinomi dėl savo pažangių technologijų, tokių kaip Motionsense, kuri reaguoja į judesius, ir 72 valandų apsaugos technologija.
Marketingo Strategijos
Rexona yra žinoma ne tik dėl savo produktų, bet ir dėl aktyvių marketingo kampanijų. Prekės ženklas bendradarbiauja su įvairiais sporto renginiais ir organizacijomis, kad skatintų fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenimo būdą. Rexona taip pat yra remiama profesionalių sportininkų, kurie dalijasi savo patirtimi ir motyvuoja kitus judėti.
Inovacijos ir Produktų Įvairovė
Rexona nuolat tobulina savo produktus, kad atitiktų vartotojų poreikius. Nuo dezodorantų, kurie nepalieka baltų žymių ant drabužių, iki klinikinės apsaugos produktų, Rexona siūlo platų pasirinkimą, kad kiekvienas galėtų rasti tinkamą sprendimą. Prekės ženklo pažangios formulės užtikrina ilgalaikę apsaugą nuo prakaito ir kvapo, todėl vartotojai gali jaustis pasitikintys bet kurioje situacijoje.
Rexona Lietuvoje
Lietuvoje Rexona prekių asortimentas apima įvairius dezodorantus ir antiperspirantus, kurie yra lengvai prieinami parduotuvėse ir internetu, pavyzdžiui, Amazon.
Išvados
Rexona išlieka viena iš populiariausių dezodorantų ir antiperspirantų prekių ženklų pasaulyje. Su savo inovatyviomis technologijomis ir įsipareigojimu skatinti fizinį aktyvumą, Rexona ne tik užtikrina vartotojų komfortą, bet ir prisideda prie aktyvesnio gyvenimo būdo.